sobota, 11 września 2010

Sorka...#_#

Sorka,że nie pisałam,ale
1.Zapomniałam że mam bloga ;b
2.Gdy mi się przypomniało że prowadzę bloga to zapomniałam hasła....
3.Nie miałam czasa ^-^
U mnie nic ciekawego...
Ale ostatnio miałam dylemat czy być dalej emo....
A jak wy myślicie,pozostać taką jaką jestem???

                                                                      U Pati *-*

                                                                    Cała ja xd

                                                            It`s a heart for you <3.
Kimi <3.

7 komentarzy:

  1. Nie poddawaj się!

    OdpowiedzUsuń
  2. A tak wgl gdzie kupiłaś nerdy? ^^ xd

    OdpowiedzUsuń
  3. kopjujesz Mimi ?
    bo tak myśle że tak !

    OdpowiedzUsuń
  4. Co?Nie kopjuję.A na jakich podstawach tak myślisz?;b

    OdpowiedzUsuń
  5. A nerdy kupiłam na Allegro.Ale fajne też są w Sklepie internetowym Glovestar i możesz również kupić w C&A i New Yorkerze ^-^

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, dzięki ^.^

    OdpowiedzUsuń
  7. 1-Odczepcie się od Kimi że kopiuje Dembińską.
    Bo to Dembińska to jedna wielka porażka i chodzący pozer który wzoruje się na google pictures.:)

    2-Kimi,nie rób tapira na całych włosach,bo to wygląda jak by rzuciło Ci się na włosy stado kur.
    Jak chcesz tapirować,to wycieniuj,zobaczysz że będzie lepiej :)

    Zapraszam do mnie ;**

    OdpowiedzUsuń