wtorek, 24 sierpnia 2010

Co u Kimi nowego...

Dzisiaj poszłam do fryzjera i nie wiedziałam jaką se fryzkę zrobić.Zastanawiałam się żeby je skrócić i rozjaśnić,ale wyszło na to że nie obcinałam tylko se je farbnęłam na czarno z rudymi refleksami.I wyszły takie fajnie słit.A jak wracałam to do takiego fajnego sklepu wstąpiłam i kupiłam se 2 spinki Hk za 8 zeta.Dzisiaj w domu posiedze,nom może wyjde na dwór z Pati(Najlepsza przyjaciółka).Miałyśmy se pójść spisać podręczniki.(wiem,wczas se chce kupić)Mama powiedziała że mam spisać i jutro pojedziemy kupić.
A to ja dzisiaj rano jeszcze w starym fryzie.
A tu już nowa fryzurka >.<

by Kimi.
Bajj. <3.

3 komentarze:

  1. Ślicznie ;)
    Skąd masz tą 'rękawiczkę'? Jest super^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog ^^
    Zapraszam do mnie
    peace--and---love.blogspot.com
    Dodajeę sie do obserwatorów liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń