poniedziałek, 13 września 2010

Hah. xd

Mam zaciesz.W sql dostałam 5- z odpowiedzi na Fizie xd.
Dzisiaj była u mnie Kasia.Fajnie było.Uśmiałyśmy się oglądając filmiki na Jutube.I tańczyłyśmy razem do Waka,waka >-<
Ja Kasia poszła to odrobiłam lekcje.żal....2 tydzień do sql chodzimy i już zadania.
A ja i Pati jakiś cyrk wystawiałyśmy przy nowym automacie w sql.No bo wrzuciłam kasę i batonik nie wyleciał,no ok to zaczęłam w to walić.Pati pomogła.No to po chwili wyleciała reszta,i lol 2 batoniki xd.A dobra to jeden dałam Pati.Ubaw był i tyle.
Lekcje na razie są nudnee.....i ogółem w sql też nudno
Ale trzeba się rozkręcić ;b


Ok,coś wam wyjaśnię.NIE KOPJUJĘ MIMI!Jeśli tak sądzisz to twoja sprawa.Ja się tym przejmować nie będę.Ale lepiej najpierw zastanów się co piszesz.
A jak tak sądzisz,to powiedz mi na jakich podstawach tak myślisz?
  


Nie mam co dodać -.-
Kimi <3.

3 komentarze:

  1. Taa.Musiała być niezła beka xd
    Waka , waka EEE!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ja nie mówie że kopjujesz tylko czy czasem nie kopjujesz to było pytanie ; )

    pozdrawia. ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. aha,nie kopjuję.
    Jestem oryginalna ;D

    OdpowiedzUsuń