środa, 15 września 2010

U Kimi.

Najpierw chciałabym was zaprosić na bloga koleżanki:
http://muffy-and-lollita.blogspot.com/
I proszę zróbcie to dla mnie i zapiszcie się jako obserwator!

DZISIEJSZY DZIEŃ.
Było fajnie.A mi po prostu odwala.....tekst z geografi z panią xd:
-Karolina jaki jest najwyrzszy szczyt w Polsce?
-Yyyym....Giewont?!
-Co!?Jak to możliwe że ja ci 5 dałam na koniec roku?
-Yhm...Może dlatego że...pani tak długopis napisał!
I cała klasa w śmiech.....No sory ale każdemu może się zdarzyć zapomnieć czegoś.
A z geografi się musiałam w zeszłym roku uczyć bo na początku z kartkówki 2+ dostałam :[
W szkole jak zwykle nudno.
Ale dzisiaj mieliśmy w-f i graliśmy w Siatę ^^
Ja oczywiście mam takie szczęście że 2 razy w głowę dostałam piłką i raz mi piłka przez okno na dwór wyleciała xd.
Wyszłam z formy i tyle.
Nie mam co robić.Ale przypomniało mi się że muszę posprzątać w klatce u mojego Miki-mój królik.
A że Kimi nie ma czasu to zapomniała mu dawać jeść xd


A teraz fota. <3.























Stara.Ni mam co dodać.
Kimi.


9 komentarzy:

  1. `zajebistego bloga prowadzisz dziewczyno ;]]
    mva ha ha, tez kocham odwalać rózne teksty wszkole ;]]
    dodaje do obserwowanych i licze na to samo ;DD

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny blog (:
    Ale jakos mi sie nie podobaja te niektore fotki...bo takie dlugie natapirowane niewycieniowane wlosy wygladaja ohydnie D:
    No ale mowisz ze te fotki sa stare wiec masz juz pewnie nowa fryzure (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blogg ^^ obserwuje go ^^
    fajnie by było jak byś się odwdzięczyła i mojego też obserwowała ^^ :*
    wariatki-na-zawsze.blogspot.com
    <3.!

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam siatkę ; DD

    zapraszam do siebie ; D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sorry, ale co ty robisz z włosami?!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog !
    zapraszam do siebie , dopiero zaczynam i trzeba
    by trochę go rozkręcić ! :P
    http://choreziele-about-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ej dziewojo,uczesz włoski :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog!Fajne zdjęcie,nie słuchaj ich,włosy masz fajne ; ))
    Zapraszam do mnie : http://mywildstrangestory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń